Достъп до информация
ДЕВЕТО ОСНОВНО УЧИЛИЩЕ “ВЕСЕЛИН ХАНЧЕВ”
гр. Стара Загора, ул. “Ангел Кънчев” № 82,
9oustz@9oustz.bg
Звено за административно обслужване
Надка Стоянова – заместник-директор по административно-стопанската дейност
Любомира Ешекова – завеждащ административна служба
телефон: 0879 914 257
адрес: гр.Стара Загора, ул. „Ангел Кънчев ” № 82
приемно време: от 09.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч.всеки работен ден
Дължими разходи и начини на заплащането им при предоставяне на достъп до обществена информация
- При предоставяне на обществена информация, дължимите разходи се определят съгласно Заповед № ЗМФ-1472 от 29 ноември 2011 г. на МФ за определяне на нормативи за разходите при предоставяне на обществена информация по ЗДОИ.
Посочените стойности на разходи са без ДДС и според вида на носителя са, както следва:
– дискета – 1 брой – 0,50 лв.;
-. CD – 1 брой – 0,50 лв.;
– DVD – 1 брой – 0,60 лв.;
– разпечатване – 1 стр. (А4) – 0,12 лв.;
– ксерокопие – 1 стр. (А4) – 0,09 лв.;
– факс – 1 стр. (А4) – 0,60 лв.;
– видеокасета – 1 брой – 3,25 лв.;
– аудиокасета – 1 брой – 1,15 лв.;
– писмена справка – 1 стр. (А4) – 1,59 лв.
- Дължимите разходи подлежат на актуализация при настъпили изменения от определените от Министъра на финансите нормативи.
- Заплащането на дължимите разходи се извършва по банков път по сметка на Девето основно училище „Веселин Ханчев“ – Стара Загора:
IBAN: BG36 UNCR 7000 3122 2393 99
BIC код на УНИКРЕДИТ БУЛБАНК: UNCRBGSF
Уникредит Булбанк , клон Стара Загора.
В случаите на неявяване на заявителя в определения в решението срок или при неплащане на определените разходи се счита, че е налице отказ на заявителя от предоставения му достъп до обществена информация.
ГОДИШЕН ОТЧЕТ ЗА 2018 ГОДИНА
за постъпилите заявления за достъп до обществена информация
/на основание чл. 15, ал. 2 от ЗДОИ и във връзка с чл. 62, ал. 1 от Закона за администрацията /
През 2018 година в Девето основно училище „Веселин Ханчев“ – Стара Загора е регистрирано 1 заявление за достъп до обществена информация. Информацията по реда на Закона за достъп до обществена информация потърси гражданин. Заявлението постъпи по електронен път.
Отговорът по подаденото заявление е изпратено по електронен адрес.
По начина и при условията, уредени от Закона за достъп до обществена информация няма заявления, оставени без разглеждане (т.нар. мълчалив отказ). Във всеки от посочените случаи е спазен законовият 14 – дневен срок.
Вътрешни правила за достъп до обществена информация – Вътрешни правила за достъп до обществена информация.pdf
Заявление за достъп до информация – Заявление-Приложение-1.